Ми приймаємо повернення, обмін та скасування замовлення:
Зв'яжіться з нами протягом 3 днів з моменту доставки
Надсилайте товари назад протягом 10 днів з моменту доставки
Сповістіть нас про скасування в протягом 12 годин з моменту придбання
Зверніть увагу, що покупці несуть відповідальність за повернення вартості доставки. Якщо товар не повертається у вихідному стані, покупець несе відповідальність за будь-яку втрату вартості. в оригінальній упаковці. Вам також знадобиться квитанція або підтвердження покупки. Щоб почати повернення, ви можете зв'язатися з нами за адресою support@littlelovelies.ua. Якщо ваше повернення буде прийнято, ми надішлемо вам інструкції про те, як і куди надіслати посилку. Товари, надіслані нам без попереднього запиту на повернення, не будуть прийняті.
З будь-яких питань повернення ви завжди можете зв'язатися з нами за адресою support@littlelovelies.ua.
Ушкодження та проблеми
Будь ласка, перевірте своє замовлення при отриманні та негайно зв'яжіться з нами, якщо товар зіпсований або якщо ви отримали не той товар, щоб ми могли оцінити проблему та швидше виправити її.
Виключення / товари , які не підлягають поверненню
Деякі типи предметів не можуть бути повернені, наприклад, нестандартні замовлення, такі як спеціальні замовлення або персоналізовані предмети. Зв'яжіться з нами, якщо у вас є питання або сумніви щодо вашого конкретного товару.
На жаль, ми не приймаємо повернення товарів зі знижкою або подарункові картки.
Обмін
>Найшвидший спосіб переконатися, що ви отримаєте те, що хочете, - це повернути товар, а після того, як повернення буде прийнято, здійсніть окрему покупку для нового предмета.
Зверніть увагу, що покупці несуть відповідальність за повернення вартості доставки. Якщо товар не повертається у вихідному стані, покупець несе відповідальність за будь-яку втрату вартості. повернення схвалено чи ні. У разі схвалення вам буде автоматично повернуто вартість товару. Пам'ятайте, що вашому банку або емітенту кредитної картки може знадобитися деякий час, щоб обробити повернення.
Ми не зможемо оформити повернення, якщо:
1. Поштове відділення не могло доставити замовлення вчасно. Ми завжди надаємо вам актуальний час очікування після того, як ви розмістите замовлення. Тому ми не несемо відповідальності за будь-які затримки, які можуть виникнути з вашою посилкою у поштовому відділенні. На жаль, ми не можемо контролювати та впливати на жодну з поштових служб.
2. Поштове відділення доставило надсилання не за адресою. Ми надаємо поштовим кур'єрам інформацію, яку ми отримуємо від вас, тому переконайтеся, що ви надсилаєте нам правильну адресу.
3. Митниця затримала вашу посилку.
4. Посилка була втрачена або вкрадена при доставці. Крім того, ми завжди готові обговорити з вами всі можливі варіанти.
Зв'яжіться з нами протягом 3 днів з моменту доставки
Надсилайте товари назад протягом 10 днів з моменту доставки
Сповістіть нас про скасування в протягом 12 годин з моменту придбання
Зверніть увагу, що покупці несуть відповідальність за повернення вартості доставки. Якщо товар не повертається у вихідному стані, покупець несе відповідальність за будь-яку втрату вартості. в оригінальній упаковці. Вам також знадобиться квитанція або підтвердження покупки. Щоб почати повернення, ви можете зв'язатися з нами за адресою support@littlelovelies.ua. Якщо ваше повернення буде прийнято, ми надішлемо вам інструкції про те, як і куди надіслати посилку. Товари, надіслані нам без попереднього запиту на повернення, не будуть прийняті.
З будь-яких питань повернення ви завжди можете зв'язатися з нами за адресою support@littlelovelies.ua.
Ушкодження та проблеми
Будь ласка, перевірте своє замовлення при отриманні та негайно зв'яжіться з нами, якщо товар зіпсований або якщо ви отримали не той товар, щоб ми могли оцінити проблему та швидше виправити її.
Виключення / товари , які не підлягають поверненню
Деякі типи предметів не можуть бути повернені, наприклад, нестандартні замовлення, такі як спеціальні замовлення або персоналізовані предмети. Зв'яжіться з нами, якщо у вас є питання або сумніви щодо вашого конкретного товару.
На жаль, ми не приймаємо повернення товарів зі знижкою або подарункові картки.
Обмін
>Найшвидший спосіб переконатися, що ви отримаєте те, що хочете, - це повернути товар, а після того, як повернення буде прийнято, здійсніть окрему покупку для нового предмета.
Зверніть увагу, що покупці несуть відповідальність за повернення вартості доставки. Якщо товар не повертається у вихідному стані, покупець несе відповідальність за будь-яку втрату вартості. повернення схвалено чи ні. У разі схвалення вам буде автоматично повернуто вартість товару. Пам'ятайте, що вашому банку або емітенту кредитної картки може знадобитися деякий час, щоб обробити повернення.
Ми не зможемо оформити повернення, якщо:
1. Поштове відділення не могло доставити замовлення вчасно. Ми завжди надаємо вам актуальний час очікування після того, як ви розмістите замовлення. Тому ми не несемо відповідальності за будь-які затримки, які можуть виникнути з вашою посилкою у поштовому відділенні. На жаль, ми не можемо контролювати та впливати на жодну з поштових служб.
2. Поштове відділення доставило надсилання не за адресою. Ми надаємо поштовим кур'єрам інформацію, яку ми отримуємо від вас, тому переконайтеся, що ви надсилаєте нам правильну адресу.
3. Митниця затримала вашу посилку.
4. Посилка була втрачена або вкрадена при доставці. Крім того, ми завжди готові обговорити з вами всі можливі варіанти.